تامین و واردات قطعات الکترونیک

تامین و واردات قطعات الکترونیکی

اکنون در قرن بیست و یکم ابزار و وسایل الکترونیک در تمامی جوانب زندگی بشر نفوذ کرده و خرید قطعات الکترونیکی به یک تجارت بزرگ بین المللی تبدیل شده است. جالب است بدانید، در حال حاضر بیشترین مقدار تولید قطعات نیمه‌هادی دنیا در کشورهای آسیای جنوب شرقی به خصوص چین، تایوان و کره‌جنوبی انجام می‌گیرد.

در کشور عزیزمان ایران فروشگاه‌های مختلفی به فروش و واردات قطعات الکترونیکی اقدام کرده‌اند. مجموعه تکین الکترونیک در زمینه تامین قطعات الکترونیک اورجینال، واردات قطعات الکترونیکی و خرید قطعات الکترونیکی از چین، اروپا از برندهای معتبر دنیا فعالیت می‌کند.

حوزه فروش و خرید قطعات الکترونیکی بسیار حساس است و اگر شما به دنبال خرید امن و مطمئن هستید، کافی است یکبار خرید خود را از تکین الکترونیک انجام دهید.

تامین قطعات الکترونیک از بازار داخل

این روش به عنوان یک جایگزین، برای روش وقت گیر و پیچیده خرید حضوری از بازار تهران می باشد که سبب صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان می گردد و به یاری متخصصین این شرکت، از سردرگمی متقاضیان جلوگیری به عمل می آید. در این روش، پس از استعلام قیمت قطعات الکترونیک از بازار داخل، در صورت یافتن منبع مناسب، قطعه مورد درخواست مشتری تهیه می گردد و با ضمانت به او تحویل می شود. در مورد قطعات خاص و کم یاب الکترونیک، در صورت یافت نشدن قطعه ها با کیفیت و قیمت مناسب، روش دوم که روش استعلام و واردات قطعات الکترونیک از خارج می باشد، به مشتری پیشنهاد می گردد.

واردات قطعات الکترونیک از خارج

شرکت تکین الکترونیک ، از کشورهای  چین و ترکیه و  غیره با بهره گیری از متخصصان بومی در آنجا ، همچون پلی مستقیم میان متقاضیان قطعات الکترونیکی و تولید کنندگان قطعات، ایفای نقش نموده و در مرحله اول لیستی از مشتری دریافت نموده و پس از استعلام قیمت و ارایه نتایج استعلام به مشتری اقدام به واردات قطعات الکترونیکی مورد نیاز مشتری نموده و کلیه قطعات سفارش داده شده توسط متقاضی را با قیمت مناسب و گارانتی به دست وی می رساند.

واردات قطعه و زمان تحویل

زمان تحویل سفارش عادی، بسته به تنوع قطعات و تولید کنندگان صنعت الکترونیک و مخابرات ، از 7 الی 30 روز متغیر می باشد.

به کانال آپارت مجموعه تکین الکترونیک بپیوندید و از نمونه کارها دیدن فرمایید